Subject: R25520: NOTAM A0558/25 väljastatud (ID:25520)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 21:50:55 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 25520 alusel, mis saabus meile 12-02-2025 
19:35, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A0558/25
(A0558/25 NOTAMR A0387/25 Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/038/5749N02609E006 A)EETT 
B)2502121948 C)2502242359 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2510 ESTABLISHED DUE TO 
UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 575307N 0260851E - 575216N 0261503E - 574721N 
0261423E - 574507N 0260758E THEN ALONG THE TERRITORY DIVIDING LINE BETWEEN 
ESTONIA AND LATVIA TO 574618N 0260201E - 575307N 0260851E. AIRCRAFT 
(INCLUDING UNMANNED AIRCRAFT) ARE NOT PERMITTED TO ENTER INTO ACTIVATED AREA 
WITHOUT PERMISSION FROM POLICE AND BORDER GUARD BOARD. PERMISSION SHALL BE 
OBTAINED FROM PPA(AT)POLITSEI.EE AT LEAST 5 WORKING DAYS BEFORE THE FLIGHT. 
F)SFC G)3500FT AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.